Сподели

+359 893 200 300
+359 895 500 700
info@cascadas.bg
Български
Търси
Всички
Complexes
Избери всички
Карта
banner
banner
banner
banner
Първият в България "лайфстайл мол" отваря врати в края на 2012 г.

Фокусът на най-големия мол в страната ще бъде "зелен"

Paradise Center Първият в България лайфстайл молПървият в България "лайфстайл мол" - Paradise Center, който ще и най-големият в страната, се очаква да отвори врати в края на 2012 г.

Това съобщи при представянето на проекта Сергей Койнов, изпълнителен директор на Forton International – компанията, която ще управлява новия търговски център и ще отдава под наем площите в него.

Paradise Center се изгражда в близост до три основни пътни артерии в София – бул. Черни връх, ул. Сребърна и бул. Тодор Каблешков. Достъпът с автомобил и с градски транспорт е изключително лесен. Предвижда се и топла връзка с последната станция на метрото, а гледката, която ще се открива от мола, е към Витоша и Южния парк.

Фокусът на проекта е върху това да бъде „зелен“ – енергоефективен и в унисон с природата. Особено привлекателно ще е наличието на водни съоръжения – вътрешни фонтани и водни каскади. Залага се на естествената светлина и богатото озеленяване. По отношение на интериора се планират иновативни решения - дизайнът на пасажите ще наподобява търговски улици и природни пейзажи и ще бъде различен за всяка отделна част на търговския център.

„Идеята за позиционирането на проекта като „lifestyle mall” е резултат от задълбочени проучвания на пазара и цели не само да събере в едно най-добрите работещи решения, но и да предложи на потребителите нов и уникален микс от възможности”, обясни Койнов по време на конференцията за инвестиции и пазар на имоти BalREc.

Т.нар. "лайфстайл молове" най-често се намират в близост до богатите жилищни квартали на градовете, и освен търговските площи, осигуряват на посетителите си разнообразни забавления - както традиционните ресторанти, кафета и кино, така и зали за боулинг, ледени пързалки и др.

Тези търговски центрове се възприемат едновременно и като места за разнообразни развлечения и възможности за прекарване на свободното време. Характерният за тях дизайн създава удобна и уютна атмосфера за посетителите.

Paradise Center се отличава на пазара с внушителния си размер от 80 000 кв. м отдаваема площ. Освен възможности за свободното време, молът ще бъде подходящо място и за организирането на бизнес срещи в работно време. Комплексът е ориентиран както към масовия, така и към по-високия сегмент потребители.

„Ще направим това, като предоставим възможност на новите международни брандове да направят flagship магазини в търговския център. Ще привлечем добре познати търговски марки, които не са наематели в други молове. За развлечения са предвидени 25 000 кв. м отдаваема площ. Освен стандартните боулинг, билярд, видео игри, фитнес и кино, ще има ледена пързалка и атракциони за любителите на активната почивка и силните усещания”, посочи Койнов.

Концептуалният дизайн е създаден от архитектите RTKL в Лондон, които имат 60 годишен опит в сферата и са проектирали 4 000 000 кв. м търговски площи. Главен изпълнител на проекта е специализираната в проектиране и строителство компания Комфорт, чието дело е изграждането на Grand Mall във Варна.

Инвеститор в проекта е компанията Булфелд – с опита си от най-големия мол в Москва „Ростокино” с отдаваема площ от 170 000 кв. м. Управлението на търговския център и отдаването под наем е поверено на Forton International, стратегически партньор на Cushman & Wakefield за България, Сърбия, Македония и Косово.

Източник: www.expert.bg


Domaza - Недвижими имоти

По-стари новини
12/05/2011 09:33:49Банките силно консервативни при финансиране на проекти
Докато банките активно се върнаха на ипотечния пазар не се забелязва връщане на финансиране на проекти на фаза развитие, коментираха участници в дискусията на BalREc вчера относно банковото кредитиране. Така на предприемачите им се налага да използват предимно собствени източници на финансиране за своите проекти...
12/05/2011 09:27:02Новини 9% от жилищата у нас са отдадени под наем
Този дял е сравнително нисък за Европа, като средното за 25-те стари членки в ЕС е 24% Общо 9% от жилищата у нас са отдадени под наем, сочи проучване на виенския Институт за недвижими имоти, строителство и жилища, цитирано от проф. Волфганг Аман по време на конференцията за недвижими имоти BalRec, която се прове...
12/05/2011 09:23:02Жилищният пазар у нас – облачно с изгледи за още понижения
Очакванията са ентусиазмът на потенциалните клиенти и на банките относно финансирането на нови проекти да остане умерен през следващите една-две години Въпреки известно раздвижване, което се забелязва на пазара на жилищни имоти у нас през последната година, настроението като цяло остава мрачно. Ентусиазмът ...
11/05/2011 09:35:18Най-много жилища никнат във Варна
На второ място е област Бургас През първото тримесечие на 2011 г. най-голям брой жилищни сгради и жилища са въведени в експлоатация в област Варна - 103 с 564 жилища в тях. Това показват предварителните данни на Националния статистически институт. На второ място е област Бургас - 94 сгради с 643 жилища, а с...
11/05/2011 09:33:37Доларът възвръща позиции
Йената продължи да губи позиции спрямо останалите основни валути в следствие на сигналите за възстановяване на световната икономика, което продължи да подкрепя цените на акциите и стоките. Инвеститорите започнаха да излизат от позиции в йени каро убежище на сигурност. Доларът се разменя на нива от 80.90 йе...
Вход