Сподели

+359 893 200 300
+359 895 500 700
info@cascadas.bg
Български
Търси
Всички
Complexes
Избери всички
Карта
banner
banner
banner
banner
България през лятото: националните курорти най-търсени за почивка и инвестиции във ваканционни имоти
Очакванията на туристическия бранш за ръст на туристите през лято 2017-та се оправдаха. Подобряването на инфраструктурата на много места в България, усилията за набиране на по-професионални кадри в сферата на обслужването и атрактивните оферти на местата за настаняване, са основните фактори за повишения интерес на почиващите към националните ни курорти, ведно с хубавото време и голямата пясъчна ивица по българското крайбрежие. Министърът на туризма, Николина Ангелкова съобщи в публичното пространство резултатите от статистическите изследвания, а именно – 8% ръст на почиващите у нас.


По курорти, данните изглеждат така:
- 9% повече туристи в сравнение с 2016-та, в най-посещавания курорт у нас „Слънчев бряг“
- 8% повече туристи в сравнение с 2016-та, в к.к. „Албена“
- 4% повече туристи в сравнение с 2016-та, във варненските курорти „Златни пясъци“ и „Св.Св.Константин и Елена“

През активните летни месеци в страната ни са били настанени повече от 4 милиона туристи, което е със 7,5% повече от миналото лято, а от началото на годината до месец август броят им е повече от 6,5 милиона - със 7,9% повече в сравнение със същия период на миналата година. Интерес към родното ни Черноморие са проявили не само от сънародниците ни, а и още повече чужденци - туристите от Обединеното Кралство са се увеличили с 31% в сравнение с предходната година, както и посетителите от Франция, Полша, Чехия, Германия, Унгария и Турция.

Статистика на Световния туристически барометър за периода 2012-2017г. сочи, че средногодишният ръст на приходите от нощувки в България се е увеличил с 6%, което е над средното за Еврообщността. Зад нас в класацията остават Турция, Италия и Франция.

Ресорното министерство и представители на бранша продължават да концентрират усилията и идеите си в удължаване на туристическия сезон, като се разработват различни дестинации за гурме и винен туризъм, балнео и СПА маршрути. Масирана рекламна кампания ще бъде стартирана в близките дни в Ню Йорк, където ще бъдат поставени четири дигитални билборда с презентация на България, в която се разкриват нейните културни и исторически забележителности, и възможностите за балнео почивки и зимен туризъм. Рекламирането на държавата ни ще продължи в Чикаго, където е и най-многобройната българска общност, Лос Анджелис, Лас Вегас и столицата Вашингтон, а след това ще продължи и до Китай, Япония и Индия. Именно в азиатската столица Шанхай е открит първият български туристически информационен център. 

Domaza - Недвижими имоти

По-стари новини
03/10/2017 10:58:0550% увеличение на приходите от концесии и наеми на морски плажове за Лято 2017
Приходите от концесии и наеми на морските плажове през сезон Лято 2017 са в размер между 19 и 20 млн. лв., като спрямо стойността им от 13-14 млн. за 2016 г., се увеличават с около 50%, е съобщила министърът на туризма Николина Ангелкова в радио интервю на 30.09.2017г., научаваме от официалния сайт на Министерството на...
03/10/2017 10:54:38Обществена консултация на МРРБ за политиките и законодателството за осигуряване на достъпна архитектурна среда
Обществена консултация за политиките и законодателството в областта на осигуряването на достъпна архитектурна среда в България провежда Министерството на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ), научаваме от официалния сайт на ведомството. Консултацията е във връзка с приетата през 2016 г. Концепция за промени...
03/10/2017 10:11:31Показателят „Бизнес климат в строителството“ се понижава с 1.8 пункта през септември 2017-та
Съставният показател „Бизнес климат в строителството” се понижава с 1.8 пункта през септември 2017г., сочат публикуваните от Националния статистически институт (НСИ) данни за стопанската конюнктура в страната. Общият показател на бизнес климата намалява с 0.8 пункта през септември, спрямо август т.г., което...
03/10/2017 10:01:51Премахване на изискването за представяне на Удостоверение за наличие или липса на задължения от НАП
Премахване на изискването за представяне на Удостоверение за наличие или липса на задължения от Националната агенция за приходите (НАП) от лицата, оценяващи строителни продукти, предлага Министерството на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ).  Предвижда се отпадането на удостоверени...
03/10/2017 09:43:44От началото на 2017-та Варна е рекламирана в над 20 международни туристически изложения
От началото на 2017г. Варна е рекламирана в над 20 международни туристически изложения - във Виена, Щутгарт, Истанбул, Мюнхен, Хамбург, Прага, Белград, Букурещ, Будапеща, Берлин, Москва, Киев, Санкт Петербург, Алмати, Дубай, на част от които – в Брюксел, Москва-Intourmarket, Минск, Екатеринбург и Баку, градът е р...
Вход